Nejčastější dotazy
Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Zboží nám pošlete do 14ti dní od doby doručení objednávky.Zboží musí být vráceno nepoužité, bez známek opotřebení.
Kam můžu vrátit zboží?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Buď doneste zboží na naše prodejny, nebo nám ho pošlete na náš centrální sklad v Hostivicích
Adresa pro zasílání zboží:
“VRATKA”
UnderArmour.cz
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01
(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)
Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Bohužel, nenabízíme výměnu zboží, jen vrácení peněz. Je třeba nám zboží vrátit, my Vám pošleme peníze a na nové zboží si udělat opět objednávku.
Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Jakmile zboží obdržíme, peníze odesíláme do 14ti dní. Vždy se však snažíme o co nejrychlejší odeslání.
Jak rychle odesíláte objednávku?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
U každého produktu uvádíme, za jak dlouho zboží nejpozději odesíláme. Dopravci pak obvykle zboží k zákazníkovi doručují následující pracovní den. Vždy je třeba vyčkat na email, kde jsou všechny informace uvedeny.
Pokud zvolím osobní odběr na prodejnách Under Armour, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Ne, zboží můžete na našich prodejnách vyzkoušet a poté zaplatit pouze to, které Vám bude vyhovovat. Můžete si tak objednat např. boty ve více velikostech a na prodejně před zakoupením vyzkoušet.
Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Ano, ale pouze prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Po vytvoření objednávky zvolte jako platbu Online platba přes GoPay a následně klikněte na Bankovní převod
Jak zjistím, že nákup proběhl správně?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.