Reklamační řád
Potřebuješ zboží reklamovat? Vytiskni a vyplň jednoduchý reklamační formulář, přilož kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím dones na jednu z našich kamenných prodejen nebo zboží odešli na adresu:
"REKLAMACE”
UnderArmour.cz
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01
Reklamované zboží nám prosím pošli řádně zabalené proti poškození při přepravě a očisti jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláš na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvol bezpečný způsob dodání zásilky, např. využij kurýrní službu anebo pošli balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílej na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení tě budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.
Podrobnější informace k reklamaci nalezneš v obchodních podmínkách.